donderdag 11 januari 2018

@runandcasuals Trots op de tekst: RunmetNah op mijn hardloop tight.

Vanmorgen een ronde van 5 km hardgelopen, dat ging eigenlijk best wel lekker, na een stukje gewandeld te hebben ben ik weer gestart met een ronde van 5km te hardlopen.
www.runmetnah.nl  De tekst die op de hardloop tight staat is wel een tekst waar ik best wel trots op ben.
Ih had in het begin nooit gedacht ik weer zou kunnen hardlopen.
Fietsen op mijn easyrider deed ik wel veel, maar opeens lukte het mij toch weer om te hardlopen.
Het gaat niet meer zo vlot als voor mijn NAH maar dat vind ik niet erg.
Ik geniet nu van elke stap die ik zet, niet kan ik opeens weer hardlopen ook met andere dingen gaat het nu beter.
Fietsen, wandelen en hardlopen zijn sporten die ik vrij goed kan doen, deze sporten houden mijn conditie op peil en versterken mijn uithoudings vermogen.
Niet dat ik nu nergens meer last van heb, ik kan er nu beter mee omgaan en het lukt mij om het meer te plannen.
Mijn doel dit jaar is om de 10km binnen 56 minuten te lopen.
Sneller mag natuurlijk ook, maar je moet nooit gelijk te hoog inzetten.
Met kleine stapjes heb je ook meer momenten waarop je een feestje kunt vieren.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews