woensdag 13 december 2017

@Run2DayAssen @pixiesportswear @DecathlonNED @Emm_Sports @TomTom Zaterdag 9 december Winter Crossloop @Veenhuizen

Zaterdag 9 december was de 4e loop van 2017.
Deze keer was het de winter loop, al lag er geen sneeuw, het was wel nat en glibberig op sommige plaatsen.
Ik heb niet gelopen om een snelle tijd neer te gaan zetten, meer gelopen om heelhuids te kunnen finishen.
Met een tijd van 29:39 ben ik tevreden.

De trail schoenen waren echt wel nodig met dit weer voor mij.
De extra grip die deze schoenen geven heb ik toch wel nodig om rechtop te kunnen blijven.
Ondanks de kou heb ik daar geen last van gehad.
Fijn en goed gekleed, niet te veel, maar ook niet te weinig, heb ik geen last van de kou gehad.

Volgend jaar zijn er weer 4 lopen in Veenhuizen, dan onder de naam Run2Day Bosloop Veenhuizen.
Dan weer lopen in de lente, zomer, herfst en winter.
Voor meer info kijk op www.veenhuizenactief.nl




Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews