maandag 30 januari 2017

Sportend leren om vooruit te komen @BeweegdorpNorg

Vanavond gaan we wandelen met BeweegReden Norg.
Dat zal vast niet een uurtje relax wandelen worden ben ik bang voor.
Nerveus ben ik wel een beetje, maar dat heb ik met bijna alle nieuwe onbekende dingen.
Anderzijds heb ik wel erg veel zin in.
Zie ik er tegen op?
Ja wel een beetje, voor aantal jaar terug had ik steevast gezegd dat kan ik allemaal niet.
Dat betekend dat ik het nu wel kan, ik zeg nu eerst proberen en dan pas roepen.
Elke sport beoefen je 4x, tijd om het op verschillende manieren te proberen en mij onderweg aan te passen opdat het misschien wel gaat lukken.

Afgelopen week heb ik niet hardgelopen, zowel binnen als buiten niet.
Wilde mijn benen wat rust geven, en dat was ook wel een beetje nodig heb ik gemerkt.
Ik wil zo veel maar soms moet ik even een stapje terug doen.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews