zondag 1 januari 2017

1e run op nieuwjaarsdag 2017


Vanmorgen mijn eerste hardloop ronde gemaakt in 2017.
5,6 km oftewel mijn favoriete training ronde.
Ik was vanmorgen op de normale tijd wakker net als op andere dagen, al was het wel laat vannacht dat ik op bed lag.
Bij de eerste meters dacht ik nog "Diederik wat ben je nu aan het doen?"
Maar hoe verder ik kwam hoe beter ik mij voelde om te gaan lopen.
Moe thuis gekomen maar wel met een voldaan gevoel.
Dit jaar hoop ik een halve marathon te kunnen lopen en meer aan trail running te gaan doen.
Maar het belangrijkste is toch voor mij het fietsen.
Door het fietsen is het mij gelukt om te kunnen hardlopen, dat vergeet ik zeker niet.
Ontspannen zittend op mijn easyrider driewiel fiets vele kilometers fietsend door een mooie omgeving.
Ik wens iedereen een sportief 2017 toe.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews