woensdag 21 september 2016

@pixiebodywear @DecathlonNED Crossloop training rondje @Norg +Video

Vanmiddag een crossloop training gedaan in de bossen rondom Norg.
Met de nieuwe Army hardloopbroek van Pixie.
een fijne en stoere broek met #runfornah er op.
Deze broek heb ik besteld met iets langere been pijpen dan ik normaal heb.
Het voordeel vind ik dat dit beter, onderaan de benen, aansluit aan de schoenen.
Door de Army print vind ik het een stoere broek die goed past in de natuur.
 Deze hardloop broek is uitgevoerd in een heerlijk soepele en ademende Printmicro waardoor deze broek erg prettig zit.

Voor de komende hardloop wedstrijden en trainingen ben ik nu helemaal klaar.
Samen met de Kipling XT5 Kiprun Trail schoenen  moet het hardlopen in het bos goed gaan.

Zaterdag 1 oktober is er de herfstloop in Veenhuizen.
De bedoeling is om daar 5km te gaan lopen.
28 November is de crossloop in Norg deze is 9 kilometer.
Daarna 28 December in Roden 15km van de Ultratrail Drenthe.
Hopelijk werk het weer de komende maanden mee zo dat het prettig blijft om te lopen zowel op verhard- als op onverharde ondergrond.

Het lopen gaat mij nu vrij goed af.
Ik wil ook graag aan anderen laten zien dat als je maar wilt en doorzet dat er heel veel mogelijk is.
Bij mij is het weer kunnen rennen terug gekomen, fietsen en hardlopen wandelen oftewel beweging is erg belangrijk bij NAH om te herstellen.
Daarom #runfornah ren ik voor nah getroffenen.
Een rondje met mij mee rennen? ik hoor graag van je.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews