vrijdag 5 augustus 2016

@DecathlonNED @Kalenji Lekker door de blubber @Norg

Lekker door de blubber door de bossen rondom Norg,
Op de foto de Trailschoenen heren Kiprun Trail XT5 waterproof KALENJI nog schoon, heel anders toen ik weer thuis kwam.
Niet helemaal door de blubber wel geprobeerd er zo veel mogelijk om heen te kunnen lopen.
Deze Trail schoenen gaven mij de grip die ik nodig heb om op glade onverharde paden te kunnen hardlopen.
28 December is een dag in de winter en in Nederland is dat altijd maar weer afwachten wat het dan voor een dag is?

Met een gemiddeld van 7,18kmh over 6,8 km ben ik zeer tevreden.
Dit was nog maar de helft van de 15km die ik wil gaan lopen, het begin is er.
In 2 - 2½ uur moet het zeker gaan lukken op die woensdag.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews