donderdag 14 juli 2016

Hardlopen door de Slokkert @Norg @Westervelde

Hardlopen door de Slokkert tenminste zover als dat wilde.
Door de regen van afgelopen dagen was het soms meer glibberen en glijden dat te kunnen hardlopen.
De PearlIzumi schoenen houden zich goed op dit terrein, dat moet goed komen op 28 december hoop ik.

Met behulp van een diëtiste wil ik bewuster gaan eten en drinken.
Na een aantal weken bezig te zijn ben ik daar bewuster mee bezig, let meer op wat en hoeveel ik eet.
Juist door meer te eten tijdens maaltijden heb ik geen zin meer om te moeten snoepen.
Niet dat ik echt wil afvallen (een paar kilo minder zou ik niet erg vinden, dus dat mag), maar beter mijn energie verbruik afstellen op de hoeveelheid energie die ik binnen moet nemen.
Ik moet eerlijk bekennen ik voel mij er nu al wat beter om.
Door te luisteren naar mijn lichaam en bij houden wanneer en waarom ik een honger gevoel krijg wil ik leren mijn eetpatroon daar beter op af te stemmen.
Ik ga geen rare diëten volgen of zo, dat hoeft van mij niet ik hou van lekker eten en dat blijf ik doen.
Door mijn NAH, krachtverlies zijn dat wel dingen war ik op moet letten.
Ik denk dat mijn energie verbruik ook anders is dan iemand die 100% is.
In de loop van de tijd leer ik het wel, misschien dat er zelfs aan mijn medicijnen iets gaat veranderen. 

Foto's uit de Slokkert.




Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews