zaterdag 2 januari 2016

@StLoopsport @cwx_usa @ThunderSportsNL @Norg Norger Winter Triatlon zaterdag 2 januari 2016

Vanmiddag de Triatlon gelopen, gefietst en gezwommen.
Bij binnenkomst eerst melden en daar mijn starnummer gekregen.
Vanaf het bewegingscentrum met z'n allen naar de start gelopen om daar, in mijn geval 5km, te gaan hardlopen.
Temperatuur was net boven de 4 graden met een klein beetje regen erbij niet echt lekker loop weer voor mij.
Maar had me daarop gekleed met de Thundersports shirt en Insulator stabilyx tight geen last van kou gehad.
Net de steun van de broek ging het lopen voor mij goed.
De shirt hield mijn boven lichaam warm, dan gaat het ademen ook wat makkelijker.
In 28 minuten de 5km  gelopen daarna wat afgekoeld omgekleed om 20 minuten te gaan fietsen op een spinning bike.

Voor mij was dit nieuw, maar het fietsen ging erg goed, wel last van mijn rechterarm en schouder.
Tijdens het fietsen deze wat laten hangen om te ontspannen dan ging het weer.

Na het fietsen moest ik nog 20 baantjes zwemmen.
Daar zag ik wel tegen op, na hardlopen en fietsen was ik bang dat dat net even te veel voor mij was.
Ik wilde me ook niet laten kennen, ik probeer het en zie wel hoe het gaat.
En het ging, zelfs nog beter dan waar ik bang voor was.
Na elke 2 baantjes kreeg elke zwemmer een elastiekje om het aantal baantjes te kunnen bij houden.
Sneller dan ik verwacht had, had ik 20 baantjes gezwommen.
Na aangekleed te zijn de medaille gekregen en een heerlijk kop warme chocolade melk gedronken.

Doe ik volgen jaar weer mee?
Ik zeg geen nee, zolang er maar geen sneeuw ligt wat daar in lopen gaat niet goed bij mij.

Hans mij huisgenoot had allemaal foto's gemaakt, tenminste dat zou een foto toestel moeten doen.
Flitsen deed het toestel wel, thuis gekomen wilde ik de foto's van geheugenkaart op de pc zetten.
Grrrr de kaart is zoveel beschadigd dat er geen foto's op stonden.
Hoop dat anderen die foto's hebben gemaakt dat ik er misschien  ergens op sta.

Foto: Dit is Norg



Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews