zaterdag 14 november 2015

@cwxbenelux @ThunderSportsNL #cwx #tights hardlopen in de winter

Vanmorgen 9 kilometer hardgelopen.
Er stond een frisse wind, 8 graden maar het was redelijk goed te doen.
Met de Stabilyx tight en de Thundersport shirt kon ik de kou en wind goed verdragen.
Er zijn veel tips en dergelijke hoe te blijven hardlopen in de winter.
Voorbereiding, kleding, schoenen en nog veel meer.

Alleen wat als je kracht vermindert is van helft van je lichaam!
Dat je spieren anders op kou reageren dan iemand die niets mankeert.
Dit soort informatie kan ik niet vinden op het internet.
Afgelopen jaar door goed naar mijn lichaam te luisteren mezelf veel geleerd,
wanneer iets lukt beteken niet automatisch dat het op een andere dag ook lukt.
Elke dag is weer verschillend, temperatuur, wind, luchtvochtigheid enz.

Mijn advies is luister goed naar je lichaam en verwacht niet dat elke dag het zelfde is.
Ik heb al veel geleerd, maar denk dat ik nooit uit geleerd zal raken.
Belangrijkste is het genieten van het sporten.


Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews