maandag 4 juli 2022

@RacerunningNL Hardlopen met een framerunner


 Afgelopen weekend een druk, maar leuk weekend gehad.

Zaterdagmorgen was ik 0m 08.30 bij de Brinkhof waar we begonnen met een groep vrijwilligers om het parcours van de streetrace voor Zondag op te bouwen.

Zaterdag avond samen met Brigitte in Haulerwijk 5 kilometer hardgelopen tijdens de Snikkerun.

Al hoewel we allebei een beetje moe waren zijn we toch gegaan

Gelukkig wel dat we gegaan zijn het was niet te druk, alles zag er erg gezellig uit.

De speaker kwam nog bij Brigitte en had vragen over haar framerunner. Alle deelnemers wisten toen wat een framerunner was, tenminste diegenen die geluisterd hadden.

De start begon naast het voetbalveld met een klein stukje gras en daarna een stukje helling daar heb ik Brigitte een klein beetje geholpen en toen was ze weg.



Ik in mijn eigen tempo verder hardgelopen.

Nog een aantal andere lopers ingehaald, maar niet zo heel veel en heb een eigen race gelopen.

Wel leken de afstanden geen kilometers eerder leken het mijlen.

Beetje last van mijn knieƫn van het lopen die dag tijdens de opbouw van de streetrace.

Net onder de 30 minuten gelopen en dat vond ik van mijzelf een mooie prestatie.



Brigitte stond bij de finish bij de bekers met water en halve bananen op mij te wachten dat ik eindelijk zou finishen.

Dat wachten duurde ongeveer 7 minuten best wel lang als je moet wachten.

Ze had lekker gelopen op een een paar lastige stukjes na ging het soepel.

Nadat ik van water was voorzien zijn we richting de kantine (tent) gelopen daar was het wat rustiger dan bij de finish.

Toen hoorde Brigitte dat de uitslagen al op uitslagen.nl stond.

Toen moesten we gelijk kijken nieuwsgierig als we waren wat onze tijden waren.

Toen zag Brigitte dat ze de derde vrouw was in het klassement.


Daar stond zij op het podium super blij met haar beker.

Super trots ben ik op haar. van niet meer te kunnen hardlopen naar wel kunnen hardlopen en dan ook nog op het podium staan.

Moe, voldaan en natuurlijk super trots en blij kwamen we thuis


Zij had een steentje in haar schoen, dat gaf mij een mooi ritme om te lopen.



Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews