zondag 6 maart 2022

4 mijl hardlopen in Haren

 


Zaterdag 5 maart heb ik samen met Brigitte de 4 mijl hardgelopen in Haren tijdens de Halve Marathon van Haren.

Netzals in 2020 was het prachtig weer op deze dag.
In begin voelde het koud aan tegen de wind in.
Op de helft kregen we de wind mee wat het een heel stuk aangenamer maakte 
Het lopen zelf wilde toen ook veel beter.
Mijn tijd was 36:34 minuten.
Brigitte deed mee op haar eigen framerunner en was sneller dan mij.


Super gaaf dat zij meekan doen.
Gewoon met de andere lopers een wedstrijd lopen.
Ik heb niets negatief gehoord dus ga ik er van uit dat iedereen dit mooi vind datviedereen mee moet kunnen doen met een hardloopwedstrijd ook al heb je daar een hulpmiddel voor  nodig.

Foto's gemaakt door neokcomp




Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews