zaterdag 13 oktober 2018

Hardlopen in de herfst en winter


29 September heb ik 5km gelopen in Veenhuizen bij de Run2day Bosloop Venhuizen.
5km hardlopen door de mooie natuur van Veenhuizen.
Door het bos lopen vind ik fijn en de ondergrond is lekker zacht.
6 Oktober heb ik in Kloosterveen 5km gelopen bij de Kloosterveste run, daar weer een mooie snelle tijd kunnen lopen.
Daar is wel alles verhard maar ook allemaal erg vlak, wel prettig lopen als je evenwicht niet goed meer werkt.
beide dagen was het mooi weer, dat maakt het lopen natuurlijk ook veel fijner om te doen.
Straks 18 November is er de Baggelhuizercross waar ik 6km ga lopen, om op 24 November in Norg 9km bij de Crossloop te gaan lopen.
16 december is de laatste loop in Veenhuizen voor dat de winter begint, maar om niet stil te blijven staan wil ik 10 November de Mensingemarathon gaan lopen.
en nee, het is geen volledige marathon afstand, ik houd het bij 17km wat voor mij al een hele uitdaging zal worden.
Hardlopen kan ik gelukkig het hele jaar doen wat ik zelf erg fijn vind helemaal omdat het 6 jaar gewoon niet meer zo wou als ik dat graag wilde.
Een stukje rennen zat er niet meer in, daarom geniet ik nu dat het wel zoveel lukt.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews