zondag 1 oktober 2017

@Emm_sports @pixiesportswear Crosslloop Veenhuizen 30 September 2017

Zaterdag was de herfstloop in Veenhuizen.
De derde crossloop in een serie van 4.
Lente, zomer, herfst en winterloop.
Het weer vond ik erg fijn zaterdag, voormij een lekker hardloop temperatuur.
De crossloopinVeenhuizen is voor mij toch de meest favoriete plek om te hardlopen.
Een mooie loop met weinig deelnemers.
Wat ik zelf erg prettig vind, geen drukte tijdens het lopen datje alleen maar de voeten van andere lopers ziet.
Vrijdagavond nog erg veel regengehad in Norg, maar de weg was zaterdag morgen droog.
Daarop gekozen voor mijn Nike schoenen en t-shirt met korte mouw.
De blauwe shirt  www.pixie.nl en de blauwe stabilyx tight www.emmsports.nl samen is een mooie combinatie.
Niet alleen mooi deze dag maar ook een snelle combinatie, deze dag de 5K in 27:31 gelopen.
Mijn snelste tijd ooit op de 5K.
De CW-X Stabilyx Tight zorgt voor een optimale ondersteuning vamijn core en knieen.
De Tight stabiliseert de knie en onderbeen en om trillingen te verminderen, en dat helpt om te presteren.
Zonder deze Tight heb ik veel minder controle over mijn rechterbeen.

Ondanks mijn #nah loop ik hard, en met extra steun voor mijn spieren gaathet ook nog eens lekker.
De afgelopen ben ik zeker wat verbeterd, maar ook kan ik er beter mee omgaan.
De beperkingen die ik heb beperken mij echt niet, deze maken mij niet alleen sterker maar ook om andere mogelijkheden te zoeken.
#sportenmetnah staat er op mijn shirt, NAH houd mij niet tegen om te gaan  sporten.
Welke bewegingje ook foet, wandelen,fietsen, hardlopen,, zwemmen, etc. etc. dat maakt niet uit.
Als je maar beweegt.





Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews