maandag 13 februari 2017

@pixiesportswear @DecathlonNED @Crivit_Pro 2x 20 minuten getraind op de loopband.

Vanmorgen binnen op de loopband getraind.
Erg koud was het niet buiten maar de oosten wind maakte het wel koud.
Van mij hoeft dat niet, en mijn spieren zijn het daar ook niet echt mee eens.
Deze keer 2x 20 minuten gelopen op de loopband.
Begonnen met programma 1, dat was een warm loop ronde voor mij, de spieren gestrekt en verder met programma 2.
Dit was gelijk een stuk zwaarder, dat ik op een gegeven moment de snelheid wat lager heb gezet.
Komende donderdag middag moet ik naar het ziekenhuis om een echo van mijn linker bovenbeen te maken.
Het been is dikker dan mijn rechterbeen en de spier achterop is soms keihard.
Afwachten wat er aan de hand is, wil zo graag sporten maar het moet wel kunnen en leuk blijven natuurlijk.
De afgelopen tijd al wat rustiger aan gedaan, tussendoor veel rust genomen.
Want ik wil wel graag blijven mee doen met Beweegreden Norg, 2x per week sporten.
Verschillende sporten, elke sport doen we 4 weken achterelkaar dan een andere sport.
Op deze manier 2 soorten sporten per week.
Tot nu toe gaat het goed en het belangrijkste is het mee doen en genieten en dat het erg gezellig is.
Sporten is ook een sociale bezigheid wat je met meerdere personen kunt doen.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews