zaterdag 1 oktober 2016

@pixiebodywear @DecathlonNED #runfornah Herfst crossloop @Veenhuizen 5km

Vanmorgen 5km hardgelopen in Veenhuizen tijdens de herfstcrossloop.
een mooie en goede training voor de komende wedstrijden in Norg en Roden.
Doordat het geregend had was het op sommige plaatsen wat glad maar ook het zand was nat.
Niet nat genoeg want dit zand had een zuigende werking op de schoenen.
Dat maakte het voor mij erg zwaar, dit koste mij meer energie en het werkte vertragend waardoor ik mijn tijds doel niet heb kunnen redden.
Mijn doel was onder de 29 minuten uit te  komen het werd 29.31 waar ik zeker niet ontevreden over ben.
De Kipling Trail schoenen deden het goed met dit weer, ik had genoeg grip en mijn voeten bleven droog als ik door een plas liep.
De Hardloopbroek heren Army van Pixie.nl zat erg lekker en liep heerlijk.
De tekst blijft ook erg mooi ik heb zeker geen spijt van deze keuze.

Vandaag was er ook de Canicross.
Hardlopen met een hond aan de lijn.
Gaat dit langzaam, dat echt niet al snel in het begin werd ik ingehaald door twee lopers met een hond.
Voor mij was dit nieuw, ik had het nog niet eerder gezien.
Buiten de natuur om had ik nog iets om naar te kijken.


Vanmorgen voor het eerst de Rogelli ritsbroek aangehad.
Door de lange ritsen aan de zijkant van elke broekspijp is de broek makkelijk aan en weer uit te trekken met je schoenen aan.
Een broek die je benen warm houd voordat je  gaat sporten.
Ik vind het ideaal deze broek, ik zit nu niet meer te worstelen om broek aan/uit te krijgen met de schoenen aan.
ook hoef ik niet perse te moeten zitten om de broek aan/uit te doen.
Dat is voor mij de belangrijkste reden waarom ik voor deze broek gekozen heb.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews