maandag 4 april 2016

@ThunderSportsNL Voorjaar @Norg 14½ graden buiten, wat nu te dragen?

Vanmorgen wilde ik een rondje hardlopen.
De temperatuurmeter gaf 14,5 graden aan buiten.
Wat trek ik nu aan?
Helft van mijn lichaam zegt, lekker korte broek en korte mouwen, de andere helft schreeuwt dan bijna, ben je gek dat is te fris.
Sinds mijn infarct is mijn lichaam erg gevoelig voor temperatuur geworden.
daarom toch gekozen voor lange broek en shirt met korte mouw.
Onder shirt de Thundershirt van Thundersports, deze zorgde ervoor dat het bovenlichaam goed op temperatuur bleef, overvloedig zweet verdamp snel en goed waardoor het droog bleef aanvoelen.

Thuis gekomen was het al ruim 16 graden buiten geworden.
Maar onderweg zag ik de reden daarvan.
Iemand had de kachel voor buiten aangezet.
De voorspellingen voor de komende dagen zijn niet zo mooi als gisteren en vandaag.
Ben bang dat ook deze kachel daar geen verandering in kan krijgen.

Het is april, het kan nog alle kanten op met het weer.
Er zullen vast nog veel mooie dagen komen om buiten te kunnen sporten.
De natuur kan zich straks weer van de mooiste kant laten zien.


Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews