Doorgaan naar hoofdcontent

Posts

Posts uit februari, 2017 weergeven

Hardloop kleding van www.runcolor.nl @Norg

Vandaag mijn rondje in mijn nieuwe hardloop kleding gelopen. Vanmorgen miezerde het nog wat buiten, maar vanmiddag was het heerlijk weer om naar buiten te gaan. Een rustige 5,2km in 35:14 gelopen. Afgelopen nacht last van het  slikken gehad waardoor ik niet echt goed kon slapen. Door het lopen goed gezweet, en de longen voelen weer schoon aan. De aanleiding voor de kleuren van de hardloop kleding zijn de kleuren van mijn Raisin Hope Fietskleding . Als Ambassadeur van de Raisin Hope Foundation Nederland wilde ik niet alleen tijdens het fietsen dat uitdragen, maar ook tijdens het hardlopen. Dankzij het fietsen lukt het mij om te kunnen hardlopen. Wil jij ook hardloop kleding naar jouw smaak? www.runcolor.nl

@Decathlon @Norg Sporten en voeding

Vanmorgen 8,46km hardgelopen over voor het grootste deel zandpaden. Dkit is zachter dan verharde paden en dat kan ik goed aan mijn knieën voelen. Wel maakte het vochtige weer het zand wat nat wat het gelijk ook zwaarder maakte om op te lopen. Met de Kipling Trail schoenen had ik voldoende grip op de zand paden om goed vooruit te komen. Met een temperatuur van +/- +7 graden was het lekker loop weer. Afgelopen woensdag hebben we het over voeding gehad van Beweegreden Norg. Dat suiker in zoveel producten zit  en dat hert ook vaak onder een andere naam wordt neergezet. We hebben de uitdaging gekregen om 3 dagen suikervrij te gaan eten/drinken. Dat doen we volgende week, nu al bezig om een boodschappenlijstje te maken om straks de juiste producten mee te nemen voor het eten. Lastig gaat het vast en zeker worden, maar de uitdaging aangaan? Tuurlijk ga ik deze aan. Daarna nog een half uur gezwommen, nou ja zwemmen, het waren pittige oefening die we moesten doen. Ik doe niet al

@pixiesportswear @DecathlonNED @Crivit_Pro 2x 20 minuten getraind op de loopband.

Vanmorgen binnen op de loopband getraind. Erg koud was het niet buiten maar de oosten wind maakte het wel koud. Van mij hoeft dat niet, en mijn spieren zijn het daar ook niet echt mee eens. Deze keer 2x 20 minuten gelopen op de loopband. Begonnen met programma 1, dat was een warm loop ronde voor mij, de spieren gestrekt en verder met programma 2. Dit was gelijk een stuk zwaarder, dat ik op een gegeven moment de snelheid wat lager heb gezet. Komende donderdag middag moet ik naar het ziekenhuis om een echo van mijn linker bovenbeen te maken. Het been is dikker dan mijn rechterbeen en de spier achterop is soms keihard. Afwachten wat er aan de hand is, wil zo graag sporten maar het moet wel kunnen en leuk blijven natuurlijk. De afgelopen tijd al wat rustiger aan gedaan, tussendoor veel rust genomen. Want ik wil wel graag blijven mee doen met Beweegreden Norg, 2x per week sporten. Verschillende sporten, elke sport doen we 4 weken achterelkaar dan een andere sport. Op deze mani

@cwx_usa @cwx_usa Hardlopen in Ventilator Web Top op de loopband.

Vanmorgen sinds ruim 1½ week weer hardgelopen. En het ging erg lekker, rustig tempo begonnen en steeds de looptempo verhoogd en daarna weer afgebouwd en zo 5km hardgelopen. Vandaag voor het eerst de cwx ventilator web top samen met de cwx-tight van Emmsports. De top zorgt ervoor dat ik meer recht op blijf, de schouders worden meer naar achteren getrokken. Samen met de ondersteuning van de Tight ging het lopen erg lekker helemaal omdat ik nu wat rechterop bleef lopen. Na een tijdje ala mijn lichaam moe begint te worden wordt het steeds zwaarder om rechtop te blijven. Nu werd het nog steeds zwaar maar had ik extra ondersteuning om wel rechtop te kunnen blijven. Niet voor overhangend lopen wat extra belastend is voor mijn nek en schouders. Nu zou ik graag wat warmer weer buiten willen hebben, dan buiten lopen wat ik zelf toch echt een heel stuk prettiger vind. Afgelopen maandag avond gewandeld met de beweeg groep. Wandelen kun je het niet echt noemen het waren een heleb